حزب جمهوری خواه با بودجه پیشنهادی اوباما مخالفت كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، لایحه بودجه دولت اوباما كه روز گذشته (دوشنبه) به كنگره ارایه شد، محور بحث و اختلاف نظر در انتخابات ریاست جمهوری و كنگره ایالات متحده در ماه نوامبر (آذر) خواهد بود.

روز سه شنبه، میت رامنی كه برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می كند، لایحه دولت را 'اهانت به مالیات دهندگان آمریكایی' نامید.

'رامنی'، 'گینگریچ'، 'سنتورم' و 'پال' كه همگی نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات امسال هستند، از كاهش بیشتر هزینه های دولتی و خودداری از افزایش مالیات ها پشتیبانی می كنند.

جان باینر، نماینده ایالت اوهایو و رییس مجلس نمایندگان آمریكا نیز در واكنش به لایحه بودجه دولت گفت 'بودجه آقای رییس جمهور، بازتابی از سیاست های شكست خورده او در گذشته است و نه برنامه ای متهورانه برای آینده آمریكا!'

وی افزود 'آنچه رییس جمهوری تقدیم كنگره كرد، مجموعه ای است از تكرار مكررات، حیله های اقتصادی و افزایش مالیات ها كه اقتصاد ما را بدتر از این خواهد كرد.'

حزب جمهوری خواه، به طور كلی از كاهش میزان بیشتری از هزینه های دولت هوادارای می كند و به خصوص، به كاهش هزینه های هنگفت دولت در بخش بیمه های درمانی سالمندان و از كار افتادگان می اندیشد.

كارشناسان اقتصادی معتقدند كه اگر سهم فعلی دولت از بیمه های بازنشستگی ادامه یابد، با رسیدن نسل موسوم به 'baby boomers' به سن بازنشستگی، به زودی هزینه های دولت در این بخش دو برابر خواهد شد.

پل رایان، نماینده جمهوری خواه از ایالت ویسكانسین و رییس كمیسیون بودجه مجلس نمایندگان آمریكا نیز در واكنش به لایحه دولت گفت وی انتظار دارد كه مجلس نمایندگان به زودی طرحی را جایگزین لایحه دولت كند كه در آن، كسری بودجه با كاهش هزینه های بیمه جبران شود و نه با افزایش مالیات ها.

رایان همچنین گفت 'بودجه غیر مسوولانه اوباما، راهكار افتادن به بحران بدهكاری و سقوط آمریكا است.'

گفتنی است در كنگره آمریكا، فعلا جمهوری خواهان اكثریت مجلس نمایندگان و دموكرات ها اكثریت مجلس سنا را در اختیار دارند. هر طرح یا لایحه اقتصادی برای تصویب، باید از سوی هر دو مجلس تایید شود.

مترجمام**9163** 1506





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , آسمان , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: